ceturtdiena, 2013. gada 21. novembris

Kai kuņdze


Jau ūtrei dīna kai es Leitovā, Viļņā. Storptautyskā projektā, kū sataisejuši lītaunīki, tam i naudys dabuots. Tai niu dzeivoju kai kuņdze -- meikstai guldynoj, labi baroj, nivīns ni zvona, ni pi duru syt. Aiz lūga?... I aiz lūga vyss breineigi -- ni Iļģucīma dzāruoju ci suņu, ni sovaidu smuordu par lūgu i car vysys škierbys, kod tauta pavakarē atsagrīzuse pa dzeivūklim. Aiz lūga -- bazneicu zvoni pylnajuos stuņdēs i pusstuņdēs: vīsneica tīpat pi katedralis. Drupeiti nareali tys vyss i drupeiti kai Zīmyssvātkūs...

Pušdīnēs oficiaņtis sasmeidynova -- jom deļ mani juoizdūmoj pasiūlimas par nūteiktu naudu. Ot, i nadateik maņ vaira zyvu virīņa, a dasaīt ēst špinatu kremzupu. Īīt pruotā pa nazcik reižu skaiteitais romans „Muote i dāls”, kur puiseišam Šovam dokters īstuosta, cik špinatūs vysakuo loba. I ād jūs nabogs pylnom sauvem. I paleidz špinati nu doktera duorza jam augt stypruokam!...
Koč kai izādu, beiguos danesiejai vēļ pasaceidama: „Ačiū!” I dūmoju par sovu babu Zoli, kurei nazkod mozūtnē mums vuiceja salikt rūcenis i saceit: „Acju Dīveņam!” (ar meikstu „c”, na „č”!). Nazy nu kurīnis jai beja itū zynuot?...   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru